vrijdag 2 september 2011

Bladen waar ik blij van kan worden.

Er zijn een aantal bladen waar ik héél blij van wordt als ik ze zie. Zie hier mijn top 3 van leuke bladen!









Er zijn een aantal bladen die ik graag lees.
Het zijn vooral de bladen die iets met huis en tuin te maken hebben. Ik noem er een aantal: Tuin & co, Ariadne at Home, Bloemschikken en natuurlijk ook een glossy: de Linda.
Toch zijn er een aantal die ik graag lees, ook al heb ik er geen abonnement op. Dat zijn de wekelijkse foldertjes namelijk. Ik vind het heerlijk om ze door te snuffelen. En dan bewaar ik de dikste en leukste ook altijd voor op het laatst.

Mijn absolute topfolder is de bestelfolder van  van Tubergen. Ik bestel elke keer weer wat en vind het spannend wanneer ik de planten en/of bolletjes heb ontvangen. Bovendien zijn de bollen en de planten altijd in goed conditie geweest bij aankomst. Een echte aanrader!


Op nummer twee staat de folder van de Ikea. Elke keer is er weer iets nieuws of zie ik iets wat ik zelf heb, maar dan op een andere manier gebruikt. Ik koop altijd wel iets van de Ikea als ik er ben.


En op de derde plaats de wekelijkse foldertjes. Lekker kopje koffie erbij en lekker neuzen in de verschillende foldertjes. Op deze manier winkel ik prijsbewust en kan ik prijzen vergelijken.



Wat is jouw favoriete folder?

Groeten, Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten