woensdag 7 september 2011

shoplog Action

Ik ben vandaag weer bij de Action geweest en heb een paar leuke dingetjes gekocht die ik jullie wil laten zien. Kijk verder om de foto's en prijzen te zien.













Als eerst het vintage papier-blok. Ik heb er al ééntje eerder gehaald met wat groen/bruine tinten, maar nu wilde ik ook de fris-roze kleurtjes meenemen.  Ik gebruik het papier tot nu toe veel om kleine kaartjes van te maken voor bij een cadeautje.
Voor het papierblok heb ik € 0,79 betaald.


Dan wilde ik jullie de cakevormpjes(papier) laten zien in superschattige stipjes en ruitjes.
Ik heb voor 80 stuks € 0,52 betaald. Ik heb gelijk even gekeken hoe mijn cupcake-zeepjes erin staan.





Als laatste het grote metalen hart. Ik was al langer helemaal gek op die grote harten, maar vond ze overal nog altijd te duur. Nu kwam ik er één tegen bij de Action en vond de prijs redelijk goedkoop. Ik heb er € 2,69 voor betaald. Ik weet nog niet waar ik hem neer ga zetten of op ga hangen, maar zodra ik een definitief plekje ervoor heb gevonden laat ik het jullie zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten