zaterdag 27 augustus 2011

Bommetjes voor het bad

Ik hou ervan om in bad te gaan. Ik heb allerlei badproducten zoals badzout, schuimende badolie, badschuim en nu ook mijn eigen gemaakte badbruisballen!








Bruisballen maken is lastig. Als het buiten regent, kan ik maar beter geen bruiserds maken aangezien de luchtvochtigheid dan heel hoog is.
Daarnaast, heb ik al verschillende pogingen gedaan die allemaal mislukt zijn. Kapot bruisen, in elkaar zakken, afbrokkelen of kapot knappen wanneer ik de bal oppakte.
Een kwestie van recept aanpassen en opnieuw aan de slag!
Zie hieronder in het filmpje mijn mooie, goed gelukte bruisballetjes.






Enjoy.
Groeten, Jacqueline

3 opmerkingen:

  1. Heey kan je misschien ook 'recepten" plaatsen ? dan kan ik het ook maken en weet ik wat ik moet kopen, xxx ps leuke stite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal niet overal recepten van gaan plaatsen, simpelweg omdat ik ook nog een hoop moet leren over het maken dat spul. Ik zou het namelijk vervelend vinden als er bij iemand de keuken zou ontploffen door mijn receptje.
    Maar als je specifiek ergens een recept van wil en het risico wil nemen dat het ook kan mislukken, stuur me een mailtje(driewerfhoera@hotmail.nl) en ik geef je het recept.

    BeantwoordenVerwijderen