woensdag 17 augustus 2011

shoplog

Vandaag heb ik wat dingetjes gekocht bij de Action en de Kwantum. Wil je weten wat ik voor al dit spul kwijt was? Kijk dan even verder.













Om met het krukje verder te kunnen gaan had ik nog nieuwe grondverf, terpentine en kwasten nodig. Stof had ik nog liggen, dus die heb ik niet meegenomen.
De grondverf had ik bij de Kwantum gehaald, voor € 6,99.
De terpentine en de kwasten had ik bij de Action gehaald. Voor de terpentine was ik € 1,52 kwijt en de kwasten waren € 0,45 voor de kleine, € 0,62 voor de midelste en € 0,85 voor de platte.


Voor een ander project (wat verklap ik nog niet) heb ik de zwenkwieltjes mee genomen, die waren € 1,15 per stuk (ook bij de Action).

Voor wéér een ander project (ook deze verklap ik nog niet) heb ik de fotolijsten en de lijmspray meegenomen. De lijmspray komt bij de Action vandaan en ik heb er € 1,98 voor betaald. Voor de fotolijsten (ja het zijn er 2) heb ik samen € 5,- betaald. Dat was echt goedkoop.


Alles bij elkaar heb ik dus € 22,- moeten betalen.

Nu kan ik eindelijk weer aan de slag met het krukje.

Groeten, Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten