dinsdag 16 augustus 2011

Trouwspul

Al enige tijd geleden heb ik voor onze bruiloft een aantal spulletjes gemaakt. Het gaat om een ringkussentje, een enveloppendoos en een bedankjesdoos. Ik heb ze bekleed met stof en versierd met bloemetjes en pareltjes en ze zien er super romantisch uit. Wij hebben ze niet gebruikt tijdens de bruiloft, omdat we uiteindelijk voor andere kleuren hebben gekozen die we beter bij onze bruiloft vonden passen.
Wie o wie kan deze (of een andere) nieuwe set wel gebruiken? Kijk verder voor meer info.






De maten van de set zijn:

Grote doos: diameter 29 cm
Kleine doos: diameter 26 cm
Ringkussen: 18 x 18 cm







Stuur me een mailtje via driewerfhoera@hotmail.nl als je de set van me wil overnemen voor een zacht prijsje.

Wil je zo'n set, maar dan met een andere kleurstelling speciaal voor jullie gemaakt? Mail me dan om je wensen te laten weten en voor nog meer informatie via driewerfhoera@hotmail.nl


Groeten, Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten